040/207-679


Društvo Sinergija Ljubljana

  • Spoznajte nas
    • Društvo
    • Predsednica
      • mag.Klementina Sambolič
  • Teme
    • Družina in Odnosi
    • Vzgoja in starševstvo
    • Stiske in težave
      • Zasvojenosti
      • Nasilje
      • Težave v duševnem zdravju
    • Zdravje
    • Družba-humanitarnost in solidarnost
  • Svetovanja in Terapije
    • o Relacijski sistemski družinski terapiji
  • Predavanja
  • Supervizija
  • Blog
  • Knjige
    • Samozaložba DSLJ
    • Literarni klub
  • Ostalo
    • Sodelovanja
    • Prostovoljstvo
    • Projekti
      • 2020
        • Znanje za zdravje
          • Forum za starše
            • Vpišite se
            • Registrirajte se
  • Kontakti
Menu
  • Spoznajte nas
    • Društvo
    • Predsednica
      • mag.Klementina Sambolič
  • Teme
    • Družina in Odnosi
    • Vzgoja in starševstvo
    • Stiske in težave
      • Zasvojenosti
      • Nasilje
      • Težave v duševnem zdravju
    • Zdravje
    • Družba-humanitarnost in solidarnost
  • Svetovanja in Terapije
    • o Relacijski sistemski družinski terapiji
  • Predavanja
  • Supervizija
  • Blog
  • Knjige
    • Samozaložba DSLJ
    • Literarni klub
  • Ostalo
    • Sodelovanja
    • Prostovoljstvo
    • Projekti
      • 2020
        • Znanje za zdravje
          • Forum za starše
            • Vpišite se
            • Registrirajte se
  • Kontakti

Odgovori na: RAZVOJ TALENTOV PRI OTROKU

Homepage › Forumi › STARŠI IN DRUŽINE › RAZVOJ TALENTOV PRI OTROKU › Odgovori na: RAZVOJ TALENTOV PRI OTROKU

30 novembra, 2020 ob 6:25 pop #2930
Klementina Sambolič
Keymaster

Pozdravljeni!
Najprej hvala za vaše vprašanje in zaupanje.
Otroci so si pri izražanju svojih čustev, pa tudi potencialov, zelo različni. Kljub temu, da so iz “istega gnezda,” so vsak otok zase. Z njimi je potrebno ravnati subtilno in preveč jih potiskati, če na to še niso pripravljeni, nima smisla. Omenili ste, da se otrok ne želi udejstvovati pri izvenšolskih dejavnostih. Kako pa je za dejavnostmi, ki jih organizira šola? To je namreč prostor, ki ga je otrok že vajen, hkrati tudi učiteljev v njem, ki ponavadi po pouku vodijo različne krožke. Zato je tam nekako “teren” bolj pripravljen, kot v okolju ki mu je novo in povezano z novimi osebami. To je lahko razlog, da se otrok dodatno zapre.
Zato predlagam, da najprej izkoristite dejavnosti po pouku na šoli, ki jo otrok obiskuje. Tudi tam so razni likovni, ročnodelski in glasbeni krožki oz. pevski zbor. Morda nikoli ne bo pripravljen s kakšno obšolsko dejavnostjo. A bolje, da vsaj nekaj potenciala izrazi v zanj varnem okolju, kot pa da bi dobil odpor ali se še bolj zaprl, če bi ga potiskali nekam, kjer si ne želi biti in kjer se ne počuti varno. Četudi se vam tisto zdi idealno okolje za izražanje njegovih talentov.

Upam, da sem vam z odgovorom bila v pomoč.

Lepo vas pozdravljam!
mag. Klementina Sambolič

Archives

  • marec 2021
  • februar 2021
  • december 2020
  • november 2020
  • oktober 2020
  • avgust 2020
  • junij 2020
  • maj 2020
  • april 2020
  • marec 2020
  • februar 2020
  • januar 2020

Meta

  • Registracija
  • Prijava

Mesečne novice

Društvo Sinergija Ljubljana                    

SINERGIJA, društvo za osebno, medosebno in strokovno rast, ter izobraževanje in lepo besedo

Sedež: Ljubljana

D.Š.: 34996516
M.Š.: 4115163

Stik z nami

040/207-679
[email protected]

Oblike pomoči in Strokovnih Storitev

Svetovanja in Terapije

Strokovna predavanja

Supervizija

Povezave

O nas

Blog/članki

Knjige

 

Copyright 2021 © All rights Reserved. Design by Marc Witteveen

Facebook